Koa — nașterea unui zeu

Mereu mi-am dorit să am super-puteri. Numiți-mă cum vreți voi, dar mereu am vrut să fiu special. E cel mai clasic clișeu cu putință: copilul care se simțea singur și nedeosebit de restul voia să fie ceva mai mult. Nu asta ne dorim toți până la urmă? Am avut o familie iubitoare și destui oameni în jur, prieteni puțini, colegi mulți, cunoștințe nenumărate. Toți, fie, aproape toți, mi-au spus că sunt special. Că toată lumea e specială în felul ei.

Nu i-am crezut o secundă. Da, aveam note bune, învățam pe rupte, eram un surfer tare, de ce să mint. Aveam calități și eram peste medie, nu cu mult, dar peste. Nu îmi era de ajuns. Voiam mai mult.

Eram în primul an de facultate, la științe, la Colegiul Kapiolani, din Waikiki. Intrasem cu bursă, ceea ce era un plus pentru ai mei. Au fost așa de fericiți când am fost acceptat!

Hawaii, Oahu în special, e cel mai frumos loc din lume, dar sunt sigur că asta spune oricine despre locul în care s-a născut. Locuiam la douăzeci de minute de facultate, într-o casă modestă. În fiecare zi când plecam, cu căștile în urechi, mă gândeam și îmi făceam tot felul de scenarii în cap.

Era miercuri, undeva la început de iarnă. Ha, ha! Auzi, iarnă. Era decembrie și afară erau treizeci de grade…

Divaghez.

Era miercuri, undeva la început de decembrie. Părea să fie o zi ca oricare alta, dar nu aveam căștile cu mine. Cumva, știam că o să am o zi ori foarte proastă, ori foarte bună. Îmi făcusem un scenariu în care eram super-erou, ceva ca de o zi de miercuri. Amuzat de istorisirea mea, m-am uitat în jur și eram singur, așa că mi-am spus că nu are ce rău să se întâmple dacă încerc să zbor, sau măcar să sar pe un acoperiș.

M-am lăsat pe vine și, chiar când mă pregăteam să eliberez energia din mușchi, aud din spate:

– Aloha!

(…)

(continuarea în numărul 68 din Gazeta SF)

Leave a Reply

