Book Haul #1

A trecut ceva vreme cu prea puțină activitate pe blog, așa că revin acum, după luna cadourilor, cu primul book haul (cel puțin sper că se clasifică în categoria asta). 
bh1-5

Avantajul de a fi născut aproape de Crăciun, când te cheamă Ștefan, e că se poate să primești cadouri de mai multe ori. Nu mă plâng, din contră, sunt cărți pe care voiam să le citesc. E și mai plăcut, când, dintr-o listă lungă, lungă, cineva drag reține ceva ce ți-a plăcut puțin mai mult și fix pe alea ți le aduce.

Seria Taravik de regretatul Liviu Radu, alături de Pistolarul lui Stephen King și Blestemul din Sarnath al lui Lovecraft au fost cadou de ziua mea de la Cristina.

Colți-lungi de Alex Cuc a venit de secret Santa în grupa de la facultate de la Roxana (e și prima carte de care m-am apucat și din care mai am puțin).

bh1-2

Agentul Cormac de Neal Asher, tot cadou a fost, de la Ruxi și Ciprian.

Spectrul lui Phlebas de Iain M. Banks a venit cu sania de la Polul Nord.

bh1-3

Cele patru volume din seria Jocul lui Ender erau de mult pe lista mea, chiar dinainte să fie o listă, și tot Moșul a reușit, cu chiu cu vai, să le livreze la timp.

Cam atât, dar eu zic că e suficient, și așa nu mai țin pasul de mult cu ce mi-am propus să citesc și-am rămas în urmă.

Fie vorba între noi, am scris articolul ăsta doar ca să mă laud și eu puțin cu noile mele cărți. Nu-s la nivelul lui Liviu care a reușit să-și ia o bibliotecă jumate’ de la Romcon și Gaudeamus, dar e ceva de care știu că o să mă bucur. Deci mulțumesc încă odată tuturor!

Leave a Reply

